Annons

Annons

georgejensen

Georg Jensen hyllar inspirerande kvinnor i ny kampanj

Historien är fylld med fantastiska och inspirerande kvinnor. Det vill danska smyckesmärket Georg Jensen uppmärksamma i sin nya kampanj "You can never be too much you".

Annons

I Georg Jensens nya globala kampanj uppmuntras kvinnor över hela världen att vara sig själva och skapa sin egen framgång. Budskapet är tydligt: “You can never be too much you”.

I videon, som släpptes i går medverkar fem framgångsrika och inspirerande kvinnor; boxaren Cecilia Brækhus, motocrossproffset Behnaz Shafiei, kocken Dominique Crenn, regissören Susanne Bier samt komikern Sara Kendall.

– Hos Georg Jensen har vi alltid uppmuntrat kvinnor att vara sig själva och skapa sin egen framgång – vår kampanj är en förlängning av just den filosofin och de kvinnor som deltar förkroppsligar den, säger Georg Jensens VD Eva-Lotta Sjöstedt.

Filmen och kampanjen har utvecklats i samarbete med reklambyrån Forsman & Bodenfors och soundtracket ”Easy” är producerat av den svenska artisten Seinabo Sey.

Se klippet här:

Läs även: 
Smyckeskonstnär formger exklusiv kollektion för Svenskt tenn
Anrika designföretaget Skultuna satsar vidare på modeaccessoarer
Guide: Så inreder du ditt hem som en stylist

LÄS OCKSÅ


Annons


Annons

Laddar